Proč létat s námi?

Pro piloty

PŘEŠKOLENÍ NA CIRRUS SR 20

Přeškolení je určeno pro držitele PPL(A) a výše, kteří chtějí létat výkonnější a komfortnější typ letadla za cenu srovnatelnou s Cessnou 172.
Cirrus SR20 je velmi ekonomické letadlo, vhodné pro kvalitní timebuilding za 4850,-Kč/letovou hodinu.
Tzn. 5hod školení včetně instruktora: 24.250,-Kč.
---------------------------------------------------------------
Porovnání cen za 1 kt u obvyklých letadel: (cena / rychlost)
Cessna 172SP 3700/110 = 33Kč
Piper 28 4300/110 = 39Kč
Cirrus SR22 7000/170 = 41Kč
Cirrus SR20 4850/145 = 33Kč

Základní přeškolovací výcvik

Výcvik obsahuje:
1) kompletní seznámení s letadlem
2) seznámení s příručkou
3) let do prostoru, základní návyky pilotáže, okruhy, tratě, přiblížení
4) avionika: práce s autopilotem, glasscockpit Avidyne, GNS 420
5) nácvik nouzových situací za letu

---------------------------------------------------------------
FAQ:

Nabízíte také přeškolení na typ? Případně za jakou cenu?
Přeškolení provádím. Nemám žádnou „předepsanou osnovu“, naučím vás létat co nejlépe v co nejkratším čase. Mám žáky, kterým stačilo 5 hod a půjčují si ho poté sami. Mám ale např. i žáka, který se mnou chce stále létat záměrně (trénujeme např. IFR). Učím pouze já sám, vše si můžete psát jako PIC hned od začátku přeškolení. Cena za 5hod přeškolení včetně instruktora: 24.250,-Kč

Kdy máte čas?
Pořád :-)

Jaký je způsob plateb?
Preferuji platby bankou. Pouze při prvotním setkání a letu požaduji platbu hotově. Jen pro jistotu …

Jaká je případně cena za safety-pilota na jednu letovou hodinu, pokud takovou službu poskytujete?
Safety pilota máte v ceně. Buď tam sedím nebo nesedím, cena je stále stejná. Pokud bychom letěli třeba přes noc na výlet, požaduji zajistit stravu a nocleh. Vše na dohodě předem.

Půjčujete k letadlu také sluchátka?
V letadle je 4x BOSE X. U nich pouze prosím o MAXIMÁLNÍ ohleduplnost a šetrnost. Je to to nejlepší, co na hlavě můžete mít a je to velmi drahé.

Nevadí, že letadlo je US registrace?
Nevadí, nálet se započítává jako u každého jiného letadla.

----------------------------------------------------------------------

Zdokonalovací výcvik – příprava na obnovu IR

6) lety na řízená letiště v ČR: LKKV, LKTB
7) lety do zahraničí, např. Drážďany, Hoff, Norimberg, Lipsko, Linz, Salzburg, atd.
8) Postupně nejsou výjimkou celodenní výlety do Alp nebo koupání v Jadranu.

Další cestující, kamarád žáka či sponzor jsou samozřejmostí.

----------------------------------------------------------------

Pro piloty, kteří se chtějí dál vzdělávat a pouze „netrávit čas ve vzduchu“, nabízím tento zdokonalovací výcvik. Jeho cílem je naučit žáka:
a) let naplánovat
b) správné návyky při řízení letadla
c) komunikovat podle předepsané frazeologie v angličtině
d) postupy na řízených letištích

Výcvik se rovněž zaměřuje na ekonomické plánování letů, aby se žáci naučili uskutečnit celý let za minimální náklady vzhledem k počasí, výkonosti letadla apod.

Letiště Letňany je svojí polohou velmi výhodné pro zahájení výcviků ve Vodochodech. Ihned po opuštění CTR LKKB jsme v CTR LKVO kde nacvičujeme sestupy.
Další výcvikové lety zpočátku doporučuji kolem 1 hod do cílového letiště, kdy žák má na vše dost času a zároveň se nemrhá penězi zbytečně dlouhým letem pouze v hladině na autopilota. Při příletu na řízené letiště pak let před přistáním často zakončujeme i několika dalšími cvičnými přiblíženími ILS, VOR, RNAV s vektorováním apod.

Žák, který takto pečlivě pracuje na svém timebuildingu vstupuje do IR výcviku s vysokou mírou dovedností a znalostí, jakou mnoho jiných žáků (létajících kolem komínu) dosahuje až za polovinou výcviku. Žák již umí SOP pro IFR, ovládá výborně GNS 420, svižná a přesná komunikace v AJ se stává běžnou samozřejmostí. Výlety po Evropě jsou radost a ne stres.